هلاکت عوامل اصلی و محوری جنایت تروریستی مهاباد

فرمانده نیروی زمینی سپاه از به هلاکت رسیدن عوامل اصلی ومحوری جنایت اخیر تروریستی مهاباد خبر داد.

سردار محمد پاکپور با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع اقدام تروریستی اخیر در شهرستان مهاباد و شهادت شماری از هموطنان، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) عملیات شناسایی عوامل جنایتکار این حادثه غم انگیز را آغاز کردند. 

سردار پاکپور افزود: پس از چند روز رصد و بررسی برخی تحرکات و شواهد، عناصر تروریست، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به تلاش تروریست‌ های جنایتکار برای خروج از مرز و کنترل حرکت آنها‌ گفت: به محض ورود تروریست‌ها به محل قرار و تجمع با سایر عناصر ضد انقلاب در منطقه‌ای در آن سوی مرز، عملیات محاصره و برخورد با آنها در دستور کار رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) قرار گرفت و دیروز (سوم مهر) با اجرای عملیات تهاجمی ویژه، تعداد زیادی از مزدوران و جیره خواران استکبار جهانی، از جمله عوامل اصلی و محوری جنایت تروریستی مهاباد به هلاکت رسیدند. 

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد، موتور محرکه اقدام تروریستی مهاباد، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بود که با همکاری آمریکا‌یی‌ها و برخی عناصر حزب بعث در عراق، مبادرت به اعزام این تیم تروریستی به داخل کشور و اجرای این جنایت فجیع کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند با اجرای سناریوهای تجربه شده علیه انقلاب اسلامی، از جمله خط ترور و وحشت، هرگز نخواهند توانست در عزم و اراده ملت ایران برای دفاع از نظام و میهن اسلامی خللی وارد سازند. 

در اثر انفجار یک بمب در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در شهرستان مهاباد، در 31 شهریورماه ، 12 نفر شهید و بیش از 80 نفر زخمی شدند.
نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://goldokhtar.sepehrblog.ir/extra-2966.html

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد