X
تبلیغات
رایتل

چگونه پارکور را شروع کنم ؟

مهمترین چیز " امنیته " کاملا بدون عجله و با تمرینات روزانه مرتب و بدون وقفه شروع بکار کنید . حرکات پایه ایه پارکور رو تهیه کنید و ابتدا رو اونها تمرکز کنید . برای گرم کردن اگر که ورزشکار هستید و با اصول گرم کردن آشنا هستید که هیچ ، در غیر اینصورت حتما کتاب یا ویدیوهای گرم کردن بدن را تهیه نمایید . برای تقویت ماهیچه ها روزانه 30 شنا و اگر امکاناتش براتون فراهمه 30 بارفیکس خیلی عالیه . از رفتن به باشگاه های بدنسازی جدا خود داری کنید چون بدنسازی برای هر رشته ی ورزشی نیاز به مربی بدنسازی اون رشته داره .( وزنه زدن های خودسرانه میتونه باعث کند شدن حرکات شما بشه ) . در صورتی که در شهر شما گروه پارکور و مخصوصا اگر باشگاه پارکور وجود داره حتما از آموخته های اونا استفاده کنید ( البته قبل از کار با هر گروه پارکور اگه کلیپی دارن حتما نگاه کنید یا کارشون رو از نزدیک ببینید چون بعضی گروه ها از اصل پارکور کاملا فاصله گرفتن ) در هنگام تمرین هرگز برای خودنمایی هیچ حرکتی رو اجرا نکنید . تمرین به صورت تنهایی یا با 1 الی 2 تن از صمیمی ترین دوستانتون از بهترین نوع تمرین ها است ( چون وقتی تنها هستید روی حرکتتون تمرکز میکنید . حرکتی رو که شاید جلو چشم دوست هاتون برای خودنمایی انجام بدید ، با تمرکز کامل و برای خودتون انجام میدید " سباستین فوکان " )
قبل از رفتن به محل تمرین حتما با خانواده و دکتر شخصی هماهنگ کنید . استفاده از جکوزی چند ساعت بعد از تمرین تاثیر زیادی بر روی کاهش گرفتگی عضلانی داره . در آخر پیشنهاد ما برای پیشرفت در پارکور : تمرین ، تمرین و تمرین با انرژی مثبت و شکست ناپذیر . ) ( برای آگاهی از لباس ، کفش مورد نیاز ، "وسایل مورد نیاز پارکور؟ " را نگاه کنید )  

گروه پارکور هاس