Russian Parkour

اخیرا روسیه تبدیل شده به یه قطب پارکور توی جهان... با سبک پارکور منحصر به خودشون توی دنیا غوغایی به راه انداختن. چند وقت پیش توی روسیه یه هفته رو به اسم پارکور نام گذاری کردن. Oleg Vorslav شاید معروف ترین پارکور کاره روسی باشه که همه میشناسیمش کلیپش به اسم Dvinsk Clan یا Russian Ninjas مدتهاست که توی Top10 کلیپهای پارکور Youtube جا خوش کرده. اما حرفه ای بودن روسا به یک نفر یا یه گروه خلاصه نمیشه. مثل 3Run که الان توی دنیا به خانواده پارکور انگلیس معروفه. روسها هم یه خانواده درست کردن به اسم Underways RU یا راههای زیرزمینی روسیه و به این اسم توی دنیا فعالیت میکنن. این گروه اعضای ثابت آنچنانی نداره و هرکسی توی روسیه که پارکور کار میکنه یه جورایی عضو حساب میشه.


حالا واسه این .اینا رو گفتم چون امروز دوتا کلیپ توپ از این گروه گذاشتم.(دانلود در ادامه ی مطلب).خود من کلیپ ها رو دیدم.به نظرم زیبا بود.



ادامه مطلب ...

تمرین و تقویت

با سلام دوباره خدمت دوستان.امروز یه سری.(مقاله) آموزشی واستون آماده کردم.


تقویت مچ

این تمرین را میتوان به صورت ایستاده، نشسته و در بهترین حالت آن به شکل زانو زده در کنار نیمکت انجام داد. ساعدهای خود را در وضعیت مستحکمی قرار دهید به طوریکه بتوانید مچ دست را آزادانه بچرخانید. حالا همراه با دامبل، مچ را به آرامی در جهتی که راحت هستید بچرخانید. شما میتوانید ساعد را بر روی نیمکت گذاشته و کف هردو دست را به طرف یکدیگر قرار دهید و دستها را از مچ به سمت یکدیگر خم کنید.


ادامه ی مقاله در ادامه ی مطلب.

ادامه مطلب ...

خارج از پارکور

دوستان اگه کسی واسه موبایلش نیاز به cer&keyراشت در قسمت نظرات بگه تا در کمتر از 12 ساعت براتون آماده کنم.

فیلم تک نفره پژمان اسمعیلی با نام Stone Age

جدید ترین کلیپ استادمون آقا پژمان اسمعیلی.


کلیپ پارکور پژمان اسمعیلی stone age


برای اطلاع در مورد این کلیپ (از زبان خود آقا پژمان).ودانلود با سه کیفیت.به ادامه ی این مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب ...

jump

عکس یه پرش که از رو سرسره زدم.


http://phoenixparkour.20upload.net/files/1389/aban2/12906942611.jpg